قدیمی ترین قنادی دانمارک

تاریخ انتشار: 1398/07/16

قديميترين قنادي دانمارک

Conditory La Glace نام قديميترين و شايد بهترين قنادي و نانوايي در سراسر دانمارک است. اين قنادي در هشتم اکتبر 1870 در مرکز کپنهاگ ساخته شد و اکنون با گذشت 6 نسل از برپايي آن، همچنان کيفيتي مطلوب و طعمي خوشايند را به مردم کپنهاگ و بازديدکنندگان آن ارايه مينمايد.

http://www.pousan.com/sites/8/1/userdata/editor/images/%d8%ab%d8%ab%d8%ab.jpg

نيکولاس هنينگسن- يک استاد شيريني پزي- براي اولين بار قنادي را تاسيس نمود و جالب آنکه Conditory La Glace همچنان در همان مکان قديمي قرار گرفته است و به اين ترتيب قدم گذاشتن در آن گويي تاريخ را در ذهن بازديدکننده تداعي خواهد نمود. کيکهاي چند طبقه با بهترين کيفيت و بدون استفاده از هيچ ماده يا ترکيب آماده و مصنوعي موجود در Conditory La Glace در هيچ نقطه از دنيا يافت نمي شود.
Conditory La Glace
 در ساخت تمامي گونه هاي متفاوت کيکهاي دنيا تخصص داشته و تخصص اصلي آن در ساخت کيکهاي عروسي است.
طعمي منحصر به فرد، حفظ رسوم و سنتها، پيشينه تاريخي و سرويس سريع و مطلوب اين قنادي آن را از ديگر نانواييها و شيريني پزيها متمايز ساخته است.
بازديد از Conditory La Glace تجربه اي بي نظير در فضايي استثنايي است. صندوقي پر از کيکهاي گوناگون چند طبقه روز، کلوچه، کيک پرنسس تيرا و بستني افسانهاي La Glace براي پذيرايي از بازديدکنندگان اختصاص داده شده است.
اثاثيه و مبلمان متعلق به سال 1890 فضايي کاملاً تاريخي در آن خلق کرده است. کيک هاي چند طبقه، کيکهاي سنتي، کلوچه، بستني و شکلاتهاي Conditory La Glace که بيشتر آنها همچنان به شيوه نسل هاي اوليه آن درست مي شود از جاذبه هاي اصلي Conditory La Glace به شمار مي روند.
نگاه هستی

نظرات کاربران (1)

Subungual exostoses are not uncommon in the big toe of teenagers, in whom they are frequently precipitated by traumas cialis 5 mg best price usa

1403/05/07

دیدگاه خود را بنویسید
نام:
ایمیل:
دیدگاه:
ارسال